Odbiór towaru

W momencie odebrania przesyłki klient potwierdza jej dostarczenie i tym samym staje się właścicielem odebranego towaru.

Każdy klient ma prawo do kontroli przesyłki przy odbiorze na poczcie lub od kuriera DPD.

Jeżeli klient zorientuje się, że przesyłka nosi widoczne ślady uszkodzenia powinien wypisać formularz reklamacji bądź na poczcie lub y pomocą kuriera, następnie nie przyjmować przesyłki i pozostawić ją na poczcie lub kurierowi. Wszelkie koszty związane z przesyłką ponosi nasza firma. W razie reklamacji związanej z uszkodzeniem przesyłki prosimy również o kontakt. Po dotarciu uszkodzonej przysłki z powrotem na skład, zobowiązujemy się do zapakowania i wysłania nowej przesyłki na nasz koszt.

W razie znalezienia jakichkolwiek uszkodzeń towaru już po jego odbiorze, klient ma prawo do złożenia klasycznej reklamacji.






Strona podczas świadczenia usług wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszych usług wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie. Cookies

X